KONSERWACJA PODWOZIA

Na przestrzeni lat obsługując samochody używane różnych marek, zauważyliśmy rosnącą potrzebę wprowadzenia do oferty konserwacji podwozia, co zrobiliśmy w roku 2017. Podstawą konstrukcji każdego samochodu osobowego jest płyta podłogowa, która jest bazą dla nadwozia oraz wszystkich układów wchodzących w skład samochodu. Zachowanie podwozia w dobrej kondycji gwarantuje bezproblemową, a przede wszystkim bezpieczną eksploatację samochodu przez długie lata.

Korozja elementów konstrukcyjnych, a strefa zgniotu

Skorodowane blachy podwozia nie zachowują swojej twardości, a co za tym idzie w przypadku kolizji nie zachowują stref zgniotu. Szczególnie zalecamy wykonywanie konserwacji podwozia w samochodach produkcji azjatyckiej, które są w czwartym / piątym roku eksploatacji. W tym czasie fabryczne zabezpieczenie antykorozyjne jest już niemal całkowicie zdegradowane i rozpoczyna się proces korozji elementów blaszanych podwozia.

Na rynku dostępna jest bardzo szeroka gama produktów do prac blacharsko-lakierniczych. Po testach produktów wielu marek zdecydowaliśmy się na wprowadzenie do stałej oferty linii produktów firmy Dinitrol. Środki tego producenta wykorzystywane są do fabrycznej konserwacji nowych pojazdów marek takich jak Mercedes oraz całej grupy VAG. Stosowanie na wszystkich etapach chemii jednego producenta gwarantuje zachowanie poprawności całego procesu technologicznego. Wszystkie prace wykonywane są w profesjonalnie wyposażonej, ogrzewanej hali dzięki czemu możemy wykonywać konserwacje przez cały rok, niezależnie od warunków panujących na zewnątrz.

Etapy profesjonalnej konserwacji

Proces konserwacji podwozia wykonujemy w kilku wariantach, w zależności od oczekiwań klienta. Każdy proces składa się z czynności:

  • Demontaż osłon plastikowych i termicznych podwozia, nadkoli, nakładek progowych
  • Mycie wysokociśnieniowe podwozia z użyciem detergentów oraz suszenie
  • Mechaniczne usunięcie ognisk korozji
  • Chemiczne odrdzewianie miejsc wcześniej oczyszczonych mechanicznie
  • Odtłuszczenie podwozia
  • Nałożenie podkładu epoksydowego
  • Nałożenie dwóch warstw masy konserwującej
  • Montaż wcześniej rozebranych elementów

Przed konserwacją

Po konserwacji

Wycena usługi

Każda usługa jest wyceniana indywidualnie i jest zależna od stanu podwozia, a co za tym idzie od ilości pracy jaką musimy włożyć w przygotowanie płyty podłogowej do konserwacji.

  1. Segment A, B, C od 1000 zł netto
  2. Segment D, E, F od 1300 zł netto
  3. SUV, VAN, BUS, samochód terenowy od 1600 zł netto

W przypadku samochodów w których korozja jest bardzo rozległa, zalecamy rozszerzenie usługi o demontaż:

  • Zbiornika paliwa
  • Kompletnego tylnego zawieszenia
  • Układu wydechowego
  • Układu napędowego w przypadku samochodów 4×4 lub z napędem na tylną oś

Dopłata za tą usługę jest ustalana indywidualnie w zależności od konstrukcji danego samochodu.

Demontaż tylnego zderzaka

Kolejnym etapem, o który możemy rozszerzyć usługę jest demontaż tylnego zderzaka i konserwacja tylnego pasa aż do krawędzi załadunkowej bagażnika. Cena uzależniona od konstrukcji samochodu.

Zabezpieczenie profili

Dopełnieniem prawidłowo wykonanej konserwacji podwozia jest zabezpieczenie wszystkich profili zamkniętych, do których dostęp umożliwiają otwory technologiczne w tym progów, podłużnic, tylnych błotników, drzwi, klapy tylnej oraz maski.

Kosmetyka samochodu

Po wykonaniu usługi konserwacji samochód trafia na myjnię, gdzie wykonywana jest pełna kosmetyka samochodu z zewnątrz, w celu usunięcia wszystkich śladów po środkach konserwujących, które mogły znaleźć się na lakierze oraz sprzątamy wnętrze auta. W przypadku samochodów, po demontażu tylnej osi ustawiana jest geometria zawieszenia.

Usługa Zakres MAŁY
seg. A, B,C
DUŻE
seg. D,E,F
Suv/van/corosover/bus
Konserwacja podwozia od 1000 zł od 1300 zł od 1600 zł

Podane ceny są cenami netto.

Powłoka ceramiczna

MAŁY
seg. A, B,C

od
1500,00 zł

DUŻE
seg. D,E,F

od
1800,00 zł

SUV / VAN
CROSSOVER

od
2000,00 zł

Podane ceny są cenami netto.

PRACUJEMY Z NAJLEPSZYMI